HuzairieHusinBlog: 26 Bloggers Untuk Di terjah. Masa Kembangkan Sayap Blogger Kita!

Wednesday, March 9, 2011

26 Bloggers Untuk Di terjah. Masa Kembangkan Sayap Blogger Kita!

rasanya dah lama aku tak buat blogwalking.. kalau buat pun sekejap je.. buat apa.. balik kerja dah lewat.. penat.. mandi mandi terus tidur..?? masa berblog...??? ada la dalam 30 minit sehari isnin hingga jumaat... sabtu ahad.... insyaallah ada masa lebih pada blog..

[Gambar : tiap kali aku bukak nuff, benda nie la aku suka bukak dulu.. aku dapat lihat siapa yang selalu jengok blog aku nie.. dan aku dah tahu siapa..hehe]


mari kita kembangkan sayap blogger kita dengan melawat blog diorang nie.. insyaallah esok lusa aku promote link korang lak.. =)

  1. http://shafiqfirdausofficially.blogspot.com/
  2. http://kakidownload.com/
  3. http://taufanribut.blogspot.com/
  4. http://zackentry.com/
  5. http://nurfaraain.blogspot.com/
  6. http://teratakcahaya.blogspot.com/
  7. http://lineputihlinehitam.blogspot.com/
  8. http://munqeedz91.blogspot.com/
  9. http://qez91.blogspot.com/
  10. http://teddypinkygurl.blogspot.com/
  11. http://sayadankamu13.blogspot.com/
  12. http://khaifaiz.blogspot.com/
  13. http://relevansokmo.com/
  14. http://fz-cma.blogspot.com/
  15. http://msmui2.blogspot.com/
  16. http://wisernet.org/
  17. http://quqasihqumyself.blogspot.com/
  18. http://duniafyza.blogspot.com/
  19. http://tentangakudanhatimu.blogspot.com/
  20. http://brassgirlz.blogspot.com/
  21. http://mynameika.blogspot.com/
  22. http://ochencweetx.blogspot.com/
  23. http://die-yah.blogspot.com/
  24. http://chekguisza.blogspot.com/
  25. http://aireenashazwani.blogspot.com/
  26. http://cheqppjoy.com/

amacam...??? hampir 30 bloggers.. jenuh blogwalking nie.. hehe


ok! aku nak kembangkan sayap aku.. nak singgah blog depa lak... chaow!

2 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)