HuzairieHusinBlog: Ada Apa Dengan 23.03.2011?

Wednesday, March 23, 2011

Ada Apa Dengan 23.03.2011?

Fuh! lebih kurang 40 jam aku tak bukak lappy nie.. blog..?? lagi a tak bukak... tapi still yang masih sudi singgah.. terima kasih ye.. moga allah merahmati kamu.. =)
so entry pembukaan aku "ada apa dengan 23.03.2011?"



hm.. ada ape ye dengan tarikh nie.. nak kata konsert af lambat lagi.. 2 april nanti baru start... tak pe.. meh la aku citer sikit...

ada apa dengan 20.03.2011?

1. hari ini aku banyak kerja... banyak... dan banyak.. ++ banyak lagi... dah tak lalu dah aku mengadap pc tu... 

2. semalam aku balik kerja dalam pukul 10.pm.. sampai umah dalam pukul 11.. sampai, mandi mandi, terus tido.. bangun balik pagi tu... pagi tu (23.03.2011) gi kerja kepala memang berat gila.. pening.. semua ada.. 

3. 23.03.2011 jugak la motor aku boleh cecah 140++ km\j.. sebelum nie tak pernah pulak.... paling kuat pun 120 je.... hari nie lak beria dia nak cecah 140 tu....

ok lah.. oleh kerana aku balik awal ini hari, aku update lagi kejap lagi...




pss : sebenarnya 23.03.2011 besday aku.. terima kasih ye yang sudi wish disini.. terharu saya...

pape pun.. sayang korang semua... moga allah merahmati kamu semua... =)

3 orang gemar komen entry aku:

  1. good luck chayok!!
    jgn stress2..
    cool j..hehe
    =)

    ReplyDelete
  2. laaaaaaaaaa ye keee...
    sory dik xpasan...
    HAppy Birthdayyyyyyyyy

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)