HuzairieHusinBlog: Ada apa dengan Mudah.My?

Monday, March 7, 2011

Ada apa dengan Mudah.My?

ada apa dengan mudah.my? itu yang aku cuba ketengah kan.. aku yakin, boleh kata semua rakyat malaysia memang dah familiar dengan website nie.. website market place..  jual beli barang dan sebagainya.. seriusly aku tengok website nie banyak membantu transaksi jual beli berjalan dengan lancar.. buat masa nie aku belum dengar lagi dealer mudah nie menipu atau sebagainya..



[gambar : aku selalu cari barang yang aku minat kat sini.. belinyer tak.. hehe]


untuk pengetahuan anda, mudah.my sekarang berada di rangking ke-3 popular di malaysia.. hebat kan..? bagi aku memang tepat sekali nama mudah nie... sebab apa?
  1. url mudah di ingat.. mudah.my
  2. mudah urusan jual beli.. tidak complicated macam syarikat yang lain. mudah difahami.
  3. banyak iklan yang ditawarkan.. hampir 600 063 iklan online!



[gambar : aku selalu gak jual barang kat sini.. mudah,cepat dan mesra]


ada apa dengan mudah nie..?? 

1. korang nak cari apa..?? semua ada.. rumah..?? ada... kereta...?? ada... laptop... ada jugak...?? awek..??? oopss... salah website ye... gi cari kat facebok.. hehe

2. percuma.... itu lah yang kami mahu... PERCUMA! segala urusan jual beli tiada kena mengena dengan mudah.. ia berkaitan dengan 'kau dan dealer'.. mudah just approve iklan yang mematuhi syarat je... mudah tak kena kan bayaran bagi siapa nak iklankan iklan dia.. janji.. ikut terma dan syarat..

* ada jugak aku try masuk website iklan online lain.. ada yang kena bayar.. maybe upah service diorang.. tapi aku lagi suka mudah... sebab apa...?? sebab dia percuma.. hehe..


3. jelas.. itu yang aku dapat.. segala maklumat mengenai barangan yang kita cari pasti ada.. ok.. misalnya kau nak beli kereta.. dia akan bagi tahu kereta tu tahu bila.. kereta jenis apa... millage dah bape..? harga berapa.. banyak lagi la.. mudah kan..??


xxxxxxxxxxxxxxxx

aku kalau nak cari hanset baru misalnya, aku survey kat mudah dulu... aku survey harga berapa... kalau kat luar pun harga lebih kurang je.. so kalau kita dah survey harga dia, at least kita boleh la buat bajet.. betul tak..? lagi satu, maybe kita boleh survey dulu hanset apa yang canggih masa kini.. betul tak...??


member aku lagi la macam hampeh.. tapi korang jangan bagi tahu dia ok... hehe...

dia jual beli dengan mudah nie.. nak tahu macam mane..? macam nie.. katakan dia ada hanset nokia 3310.. dia iklan dekat mudah dengan harga RM 300.. ada orang beli... pastu dia cari hanset baru kat mudah... nokia 3310.. harga RM 250.. Untung rm 50...?? untung tak...?? bijak bijak.. hehe....



apa apa pun aku terima kasih la banyak banyak kat mudah nie.. banyak sangat membantu... gud luck mudah.my.. lepas nie dapat kan no 1 di malaysia pastu di dunia pulak.. =)



[gambar : staff mudah.. macam best je keje kat mudah nie.. ada kosong lagi tak..? hehe ]





p/s: aku baru je iklan kan barang aku kat mudah.. meh la tengok.. mana taw korang berminat ke.. hehehe.. klik sini.. 

1 orang gemar komen entry aku:

  1. selalu gak ke sini sebab nak cari barang~mmg mudah la sebab terus berurusan dengan dealer dia~

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)