HuzairieHusinBlog: Adakah Buffered Earning @ Adventorial Post Target Aku?

Sunday, March 27, 2011

Adakah Buffered Earning @ Adventorial Post Target Aku?

entah la.. aku pun tak tahu. adakah blog ini tidak menepati citarasa advertiser atau sebaliknya..? aku tak pasti. yang pastinya, aku kecewa sedikit dengan nuffnang. tapi aku tak kesah. rezeki kita allah yang tentukan.. bukannya aku tak suka berblowalking.. mengkomen entry korang, tapi bila ada yang menceritakan kehadiran BE dalam account nuffnang, sedikit membuat aku kecewa..



nak kata aku kecewa sangat.. tidak lah.. mungkin perasaan itu hadir sewaktu awal dulu.. sekarang, aku dah berapa kesah kehadiran BE lagi. kadang kadang aku tak faham.. kenapa.. dan mengapa.. benarlah pa yang kak kujie beritahu kat aku,

"dahulu sebiji kek dibahagikan kepada 10 orang.. sekarang sebiji kek dibahagi kan kepada 100 orang.. semua dapat sikit.."

memang mendalam maksudnya. nak cakap lebih, takut ada yang terasa.. tak ape lah.  biarlah aku simpan di dalam hati ini sahaja.. 

aku mempunyai target. dan target aku. aku mahu iklan hijau itu berada di dalam blog aku. mungkin tidak hari ini.. tapi esok.. lusa.. tulat.. siapa tahu kan...? doakan apa yang aku  impikan..

sebelum aku menekan noktah yang terakhir, aku ingin tinggalkan korang dengan satu persoalan.. 

"adakah traffic blog yang tinggi akan mengecewakan kita jika tiada apa yang kita impikan...?"


assalamualaikum..



5 orang gemar komen entry aku:

  1. tetingin gak nak dapatkan iklan hijau tue...
    mari kita berusaha dengan lebih gigih !!!~


    entry terbaru > http://solomolo.blogspot.com/2011/03/femes-wa-cakap-sama-lu.html

    ReplyDelete
  2. kalau sering dikecewakan..teringin juga nak cari yg 'baru'..huhu.

    ReplyDelete
  3. Dulu,nak gak lah target..tapi skrg letihlah...trafik pun teruk lagi sbb berhenti beberapa bulan thn lepas tuh..

    ReplyDelete
  4. pernah juga rasa kecewa tapi kini abaikan sahaja.. yang penting happy bila berblogging..

    ReplyDelete
  5. Assalammualikum....zairie,

    Insaallah kalau ada rezeki jgn takut.. macam zairie cakap rezeki Allah yang bagi kita hanya berusahakan...

    mselim3

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)