HuzairieHusinBlog: Doa Pembuka 12 Pintu | Doa Harian Dalam Solat

Friday, March 4, 2011

Doa Pembuka 12 Pintu | Doa Harian Dalam Solat

assalamualaikum... 

hari tu aku ada dengar radio era.. masa tu Dr Fadzilah Kamsah bagi motivasi pagi.. tahu la kalau dia bagi motivasi macam mana... bertambah semangat la kan....? dalam salam satu petikan motivasi pagi dia t, beliau ada bacakan doa 12 pitu... seriusly sebelum ni pun aku tak pernah dengar doa nie.. 

setalah google akhirnya aku jumpa jugak.. memang indah sekali maksud nya...



maksud :

Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.



sangat sesuai dibaca selepas solat.. harap rezeki kita makin hari makin dimurahkan oleh-Nya.. amin...

4 orang gemar komen entry aku:

  1. semoga sentiasa diberkati hendaknya..amin.. :)

    ReplyDelete
  2. Morning...
    Tq for the info...sangat berguna...
    complete dalam satu doa...
    boleh amalkan...=)good en3!

    ReplyDelete
  3. yala ni kali ptama dgr doa ni..kena cuba la ni mna la tau smua pintu yg sblm ni ttutup blehla dibuka seluas2 nya isyaAllah aminn...:)

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)