HuzairieHusinBlog: Firdaus Hariz Aznil. Video Anak Anak Aznil (Baby Riz) Di Konsert Hore Hore Aznil

Monday, March 14, 2011

Firdaus Hariz Aznil. Video Anak Anak Aznil (Baby Riz) Di Konsert Hore Hore Aznil

aku rasa 3 hari 3 malam aku tak abes lagi cerita pasal konsert aznil nie.. hehe.. hari tu aku ada cerita sikit je pasal suasana dan kemeriahan kat konsert tu kan..?? so sekarang nie aku nak citer lak kat korang pasal anak aznil, baby riz atau nama penuh dia Firdaus Hariz Aznil.




masa konsert tu aznil telah bawak anak dia yang comel nie.. seriusly aku cakap.. memang comel.. aku pun rasa macam nak kis je pipi si baby riz nie.. geram.. hehe.. dalam persembahan tu baby riz main bongo @ tabla @ gendang.. (aku pun tak pasti apa nama dia yang sebenarnya.. hehe)

masa baby riz tu naik pentas nak buat persembahan. aznil tanya kat anak dia..

"baby riz nak main lagu apa..??"

"bupak..."


adoi... penonton dah gelak dah dengan telatah baby riz nie.. petah dia bercakap.. hehe..

"owh.. baby riz nak main lagu ibu ibu bapak bapak.."

hahaha... adoi.. memang kelakar giler time nie.. kecoh jap time konsert tu.. hehe..  kalau tak silap aku aznil ada bagi tahu, yang baby riz nie umur 2 tahun.. kalau tak silap la.. aku pun dah lupa dah..

bila aznil nyayi lagu cari jodoh tu, baby riz tak henti henti pukul bongo tu. yang aku kagum dengan baby riz nie adalah sifat keberanian dia dalam berhadapan dengan orang ramai.. aku percaya, bukan senang nak berhadapa dengan orang.. terutama bilangan yang berada di hadapan kita tu mencecah 10 ribu orang..! kau boleh...?? kalau aku mahu bergetar lutut.. tapi baby riz...?? relax je..?? caya lah.. hehe


part nie aku suka.. bila lagu tu dah habis, baby riz pun berhenti la ketuk bonggo tu.. dan nak turun la.. kan dah habes... bila baby riz nak turun je, aznil nyayi balik.. pastu baby riz terus dapatkan bonggo tu dan main balik... hahaha... memang best giler time nie... adoi... aku tengok yang aznil dah gelak dah... haha.. 

meh layan jap video baby riz nie.. kredit video to era.fm dan riuh pagi era..






amacam..?? comel kan baby riz..??? bila la dapat tengok lagi persembahan baby riz nie.. =)




anda mungkin meminati :

1. konsert hore hore aznil 2011
2. tiket blog dan nuffnang

2 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)