HuzairieHusinBlog: Gambar Tsunami Di Jepun 11 Mac 2011 | Picture Of Earthquake Japan 2011

Saturday, March 12, 2011

Gambar Tsunami Di Jepun 11 Mac 2011 | Picture Of Earthquake Japan 2011


masih terasa keadaan di jepun sekarang nie.. macam macam dengar kat jepun tu.. ada yang baik.. ada yang kurang baik nya.. yang tak baik tu biar kan lah kat diorang.. mungkin diorang tak kena lagi kat diri diorang tu...


aku nak share sikit dengan korang keadaan berlakunya tsunami dekat jepun nie.. memang teruk.. sedih bila tengok gambar gambar nie... saksikan...





kalau korang perhatikan betul betul nampak air baru nak naik.. dekat bahagian tebing tu.. cuba perhatikan betul betul..


















mungkin apa yang berlaku ni ada hikmahnya.. setiap yang berlaku di atas bumi nie adalah kehendak-Nya.. Allah lebih maha mengetahui setiap sesuatu... 

dan ingatlah.. kepada allah kita meminta.. dan kepada allah juga lah kita berserah...

ya allah.. sesungguhnya kami memohon kepada Mu agar engkau jauhkan lah negara kami Malaysia dari ujian Mu yang besar seperti wabak penyakit, bencana alam, pensengketaan dan sebagainya.. supaya negeri kami aman dan makmur.. amin...

2 orang gemar komen entry aku:

  1. fuh! kereta tenggelam macam kereta mainan je...

    http://cacingpanas69.blogspot.com

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)