HuzairieHusinBlog: Impian Aku Seorang Blogger!

Monday, March 21, 2011

Impian Aku Seorang Blogger!

aku berblog sudah hampir mencecah 1 tahun 5 bulan.. ada yang manis.. ada yang pahit nyer.. dan sekarang, bukan nya aku nak citer semua itu... itu boleh citer next entry.. seorang blogger, mesti mempunyai impian yang tersendiri.. ada blogger nak mengejar populariti dalam berblog nie.. ada yang mahu menambah member khamcing.. dan impian aku pulak sebagai seorang blogger nie, aku mahu kan sesuatu.. sesuatu yang akan memberi impak kepada diri aku nanti..

nak tahu pe die...????? 

ini lah dia... Nikon D3100..!



Sebenarnya DSLR @ Kamera merupakan salah satu gadjet penting dalam berblog nie.. sebab apa..? dengan gambar, readers akan lebih yakin apa yang kita nak sampai kan.. dan dengan gambar jugak, ia mampu menaikkan mesej yang nak disampaikan...

aku dah survey dah kat mines.. aku sempat snap 2 3 gambar dengan dslr nie.. aku tanya harga... fuh! boleh tahan jugak dia nie.. korang standby la dalam RM 2K.. hehe.. tapi memang puas hati la kalau dapat.. lagi pun tak rugi.. korang akan dipandang hebat oleh mereka mereka diluar sana... hehehe.. tak caye..? percaya lah.

persoalannya, bila aku boleh dapat benda alah nie...??

adakah ia keperluan atau kemahuan aku...??

oh! DSLR Nikon D3100....! [klik sini untuk spec nikon nie]

3 orang gemar komen entry aku:

  1. saya pun nak jugak, salah satu impian. tapi duit nan hadooo lagi. hihi

    ReplyDelete
  2. hahaha kumpul lah duit dari sekarang..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)