HuzairieHusinBlog: Ini Anwar Hadi Video. Kontroversi Vs Populariti

Monday, March 14, 2011

Ini Anwar Hadi Video. Kontroversi Vs Populariti

korang kenal anwar hadi..?? aku baru je kenal.. tu pun masa aku layan kat FB jap.. ramai jugak la ye yang kecoh pasal anwar hadi nie.. hehe.. 

bagi yang tak kenal siapa anwar hadi tu meh aku upload jap pic dia.. mesti korang kenal punya lah..


[Gambar: 1st impression mamat nie, adakah anda seorang hip hop?? huhu]


yang nie secara jujur la aku komen pasal si anwar hadi nie.. 

1st aku tengok video dia nie agak poyo jugak la... tapi aku suka tengok.. aku suka tengok gaya dia bercerita.. buat aku tertarik.. mula mula je aku rasa poyo.. kehkeh..

bagi aku video dia nie memang ada motif dan objektif yang dia nak sampaikan.. dan seriusly aku dapat apa yang dia nak sampaikan.. 

video dia nampak macam seorang yang profesional. maksud aku, cara dia, cara editing video, memang gempak. bagi aku bukan mudah ye nak berhadapan apatah lagi nak bercakap depan kamera.. kalau kamera tu tak rakam takpe.. aku berani lagi.. kalau rakam and publish kat youtube ke or kat mana mana.. segan den.. dan dia..... dia berani... berani membuat sesuatu yang dia rasa kan benar... kau ada...??

aku dah tengok jugak video orang yang kutuk and tak suka pasal anwar hadi nie.. bagi aku, perkara macam nie biasa la.. bukan semua orang suka kat kita.. betul tak... biarlah orang macam tu.. mulut tempayan kita boleh tutup lagi.. mulut orang....?? tunggu je la dia penat... nanti berhenti la cakap tu... 

to anwar hadi : biaq pi la depa nak kata pa pun kat hang.. aku support hang ngan video hang.. ada motif di sebalik video hang tu... teruskan berkarya... (macam buat filem je.. kehkeh)


p/s: nak tengok video anwar hadi..?? search je kat youtube : ini anwar hadi.


-sekian-

10 orang gemar komen entry aku:

  1. s0kong anwar hadi...
    suka teng0k vidoe dia kt y0utube...

    ReplyDelete
  2. wah! actually, ini juga kali pertama zaty tengok anwar hadi, tapi bukankah anwar hadi dibangkang oleh wanita umno di perak?

    ReplyDelete
  3. As salam..
    Tak kenal pun walaupun dah heboh....

    ReplyDelete
  4. entah aku pun tak kenal... rasa nak berkenalan... :)

    ReplyDelete
  5. @solo moloada mesej yang dia nak sampaikan dari video dia..

    ReplyDelete
  6. @ezatyeh..? bukan dia.. orang lain.. hehe

    ReplyDelete
  7. @izayeke?? zairie pun baru je kenal dia.. tu pun sebab kecoh sikit kat fb tu..

    ReplyDelete
  8. suka tgk video dia~
    bersahaja dlm sampaikan mesej~
    direct je xde nk belit2~

    ReplyDelete
  9. silap erk, hehe. sorry. [kan da termalu]

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)