HuzairieHusinBlog: Jangan Dilenggahkan Benda Yang Baik...

Monday, March 21, 2011

Jangan Dilenggahkan Benda Yang Baik...

sekarang nie aku masih kat opis lagi.. member aku sibuk dok buat kerja.. yang aku yang tak ada keje nie, nie lah masanya aku nak berblog.. beronline.. nasib bos aku dah chow dah.. kalau tak... kompem... kompem.....

nak citer ke tak ye kat korang nie.. hehe..

ok lah.. aku citer.. pernah tak korang terniat nak ada domain sendiri.. tak kesah la korang beli kat mane pun.. memang banyak agen yang jual domain nie. salah satu darinya, net kl.. aku dengar, net kl nie antara port nak beli domain.. biasanya blogger lah.. kenapa pilih net kl...? nanti aku citer.. sekarang nie aku kat opis lagi.. nak kasi kencang OT bulan nie.. kehkeh...




[Gambar: Saje kasi panas dengan lu orang.. gua fan arsenal sih.. kehkeh]


bermula nya kisah sang blogger nih.............



aku pun tak tahu mana datang niat nie.. hari jumaat lepas aku ada terbukak net kl nyer home page.. bajet saje je nak tengok nama domain aku... aku search satu satu... fuh! available pulak... haha.. aku try nama lain lak... available lagi... last aku cuba yang betul betul nama domain yang dekat di hati aku... zairiehusin.com.. aku order.. aku follow semua arahan dia....


nak dipendekkan citer, aku try borak kejap dengan orang net kl.. serius.. dorang memang mesra alam.. cepat je layan customers.. memang mudah la berurusan... aku cakap dengan dia, camna cara nak bayar... dia terang satu persatu... aku faham... then, aku cakap kat dia yang aku akan bayar duit tu esok (sabtu).. last.. sampai sekarang tak bayar lagi.. adoi... bila nak bayar nie.. memang dah target dah hujung bulan nie.. gaji bulan nie la.. lagi pun berapa je kan.. RM35 je.. korban la sikit..

okeh.. mau shutdown komputer.. mau punch card....


tunggu aku online kat umah nanti....


assalamualaikum....

3 orang gemar komen entry aku:

  1. peh, kau jugak nk pakai domain jugak eh bro, biar kita sama2 pakai domain nnt, tgu aku, kehkehkeh. tp aku td survey2 kat serverfreak macam best jugak, aku tak tau mne yg terbaik nie.

    ReplyDelete
  2. woooooo zairie nak guna domain..heheheh..

    ReplyDelete
  3. untung la, bertambah top la blog ni..^^,

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)