HuzairieHusinBlog: Jom Berkenalan Dengan Sahabat Blogger Zairie

Thursday, March 3, 2011

Jom Berkenalan Dengan Sahabat Blogger Zairie

sahabat blogger zairie?? wah! dah macam komuniti dah aku dengar.. hehe.. kalau nak nak ikutkan, semua adalah sahabat blogger aku.. tanpa korang buat apa aku berblog.. betul tak..? orang kata, berkawan biar seribu... berkasih biar satu.. tapi alhamdulillah.. setakat nie blog aku sudah mempunyai 1233 kawan... terima kasih kepada semua yang menyokong.. tak kesah la menyokong dari atas ke.. bawah ke.. tepi ke... aku tetap sayang korang semua... kan.. =)





aku suka la tengok gambar nie.. macam menarik lak.. -kredit here-


okeh.. jom singgah blog kawan kawan aku... bukan aku pilih ye.. diorang nie kira mendaftar la.. boleh rujuk entry nie..

  1. http://chekguisza.blogspot.com/
  2. www.silampuneon.com
  3. http://bukudiarysofea.blogspot.com/
  4. http://cimicomot.blogspot.com
  5. http://tykachou.blogspot.com/
  6. http://azilas.blogspot.com
  7. http://yulsahaja.blogspot.com/
  8. http://www.miszalina.blogspot.com/
  9. www.getyourstory.blogspot.com
  10. http://quirkybutterfly.blogspot.com/

aku perlukan lagi 20 blogger je.. sape cepat dia dapat.. tapi kalau lebih pun ok la.. aku tak kesah la.. aku targeu 30 je.. =)

nak masuk dalam blog list sahabat blogger zairie...??? KLIK SINI..



Terima kasih ye... luv u all geng!

4 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)