HuzairieHusinBlog: Keputusan Akhir Raja Lawak 5 (2011) | Man Juara Raja Lawak Musim Ke-5 (2011)

Saturday, March 19, 2011

Keputusan Akhir Raja Lawak 5 (2011) | Man Juara Raja Lawak Musim Ke-5 (2011)

kahkahkahakhakah..... memang lawak a fianl raja lawak nie... adoi.. abes pecah perut aku tengok final raja lawak nie.. tapi aku rasa final tahun nie lain sikit.. biasanya kalau permulaan konsert just cakap cakap macam tu je... season nie siap jemput artis lagi nek pentas.. yang best nyer, juri pun siap buat video clip lagi tu... adoi.. hehe..



aku malas nak ulas panjang panjang.. sebab susah nak ulas lawak diorang nie sikit.. kena tengok sendiri baru korang rasa lawak dia.. kalau aku citer kat sini macam tak best lak.. so, aku bagi tahu je la pemenang raja lawak nie yer.. :D

Tempat 1 :

MAN


[Gambar: Man membawa pulang hadiah wang ringgit RM100K]



Tempat Ke-2 :

R2


[Gambar : Kump. R2 membawa pulang wang sebanyak RM50K]



Tempat Ke-3:

BALAS



[Gambar : Balas membawa pulang wang sebanyak RM30K]



Taniah kepada semua pemenang... lepas nie persada hiburan lawak pasti akan lebih meriah. tambahan lepas nie ada maharaja lawak pulak...



-ramalan ku tidak tepat.. kehkeh [rujuk entri nie]

1 orang gemar komen entry aku:

  1. aku tak tgk pon raja lawak malam tadi hahahaha tapi ok la tu man menang =) suka gak kat balas..tapi balas lawak dia cam hampir ke lulucah jer uuuu




    Jemput3x…hehehe..
    # Tutorial : Cara Pasang Facebook Like Button Comel !#
    # Cara Dapatkan Buffered Earnings Nuffnang - Part 1#
    # (Silampuneon dah Grad !) Gambar Konvokesyen PISMP 2011- Part 1#

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)