HuzairieHusinBlog: Konsert Hore Hore Aznil Di Astro Ria 26 Mac 2011

Thursday, March 24, 2011

Konsert Hore Hore Aznil Di Astro Ria 26 Mac 2011

salam guys!

berita gumbira untuk korang yang tak sempat tengok secara live konsert aznil  kat titiwangsa 12 mac hari tu.. astro ria akan menayangkan semula konsert aznil... bila..? 






konsert hore hore aznil


tarikh : 26.03.2011
masa : 10 malam
saluran : 104 astro ria



kenapa korang mesti tengok..? sebab memang best.. aku yang pergi secara live pun rasa nak tengok lagi konsert nie.. memang tak puas.. 

tapi.... apa yang aku dengar, konsert  yang bakal di tayangkan kat tv nanti telah di shortcutkan kepada 3 jam > 2 jam.. so ada la scene scene yang korang tak dapat tengok nanti.. :D

1 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)