HuzairieHusinBlog: Konsert Hore Hore Aznil Hj Nawawi 2011. Aznil So Amazing!

Sunday, March 13, 2011

Konsert Hore Hore Aznil Hj Nawawi 2011. Aznil So Amazing!

wow! aznil so amazing at konsert hore hore kat titiwangsa..malam tadi ingat lepas habis konsert tu aku nak teru update.. tapi oleh kerana penat yang melanda diri, aku terpaksa hold sampai sekarang. sorry ye.. =)

so, kali ini aku nak share dengan korang semua pengalaman aku pergi ke konsert aznil nie.. firstly, thanks thanks and thanks kepada nuffnang sebab telah memberi tiket FREE untuk ke konsert aznil nie..  [rujuk entry ini]



first sampai kat titiwangsa tu aku tercari jugak kat mana tapak konsert tu.. sebab aku cari tak jumpa! giler la.. aku ingat dia buat kat stadium titiwangsa tu.. hehe.. takpe.. aku jalan lagi... dan..! ha.. aku jumpa kereta era.. maybe kat situ.. sah! memang kat situ.. giler ramai orang yang hadir ke konsert aznil tu.. memang meriah.. apa yang aku dapat lihat, keluarga la yang banyak datang.. geng geng kapel nie sorang dua je aku nampak..?? aku..? solo je.. dah nuff bagi 1 je tiket.. kalau banyak dah lama aku bawak korang.. hehe



nampak....?? time nie orang tengah beratur nak masuk.. time nie ada la seawal 6.30PM.. korang dapat lihat kan, yang famili yang banyak datang... memang konsert yang sesuai untuk ahli keluarge bersantai bersama..


time nie aznil tengah bantai nyayi lagu rock. aku ingat suara dia tak lepas.. tapi bila dia nyayi.. mak ai.... lepas tu.. suka aku masa dia tarik lagu seumpama mimpi dalam mimpi... memang terbaik la... nak lagi terbaik bila aznil nyayi lagu ella.. 2 insan bercinta.. seriusly aku cakap.. sebijik suara dia macam ella.. serak serak basah.. aku ingat aznil just miming je.. ingat ella ada belakang stage.. bajet nak buat kejeutan la.. rupa nya tidak.. memang aznil yang nyayi.. sangat terhibur penonton di sini.. 


ana raffali pun ada.. giler comel.. tapi awek aku lagi comel.. hehe.. time nie aznil nyayi lagu kalau berpacaran.. apa yang aku tengok, ana raffali memang suka pakai baju kurung ea.?? nampak ayu je.. hehehe... (erk.. ana dah kahwin ke belum ea.. hehe)


aznil mencari seseorang... ramai perempuan yang angakt tangat nak naik stage dengan aznil... hehe


geng geng hero malaya.. iqram dinzly pun ada jugak ok.. dia tak tahu yang zairie dinzly pun ada jugak kat situ.. hehe


peminat kecil aznil.. time nie dekat nak habis dah.. aznil nyayi lagu professor klon.. nampak jelas aznil.. first time aku tengok aznil depan depan nie. teruja ok. hehe..





see.. ramai giler kan yang snap gambar aznil.. seronok giler jadi artis nie. hehe.. 


secara keseluruhannya, konsert aznil nie memang puas hati la.. memang terhibur.. aznil memang pandai bermain dengan emosi dia.. masa konsert malam tadi, ada dia membuatkan penonton mengalirkan air mata, dan ada penonton yang ketawa tak ingat dunia dek kerana lawak aznil tu.. bagi aku memang tak rugi siapa yang membeli tiket tu.. terhibur + berpuas hati..

terima kasih sekali lagi kepada nuffnang sebab menjemput zairie husin untuk menghadiri konsert yang memang terbaik di antara terbaik ini..

kepada aznil, anda memang penghibur yang terbaik.. hope aznil akan terus sukses dalam bidang yang dia ceburi.. ingat aznil.. we all will support you...

akhir kata dari aku...

Aznil Hj Nawawi So Amazing.....!!!!

1 orang gemar komen entry aku:

  1. wah seronoknya dapat pi konsert nieh. Aznil memang besss

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)