HuzairieHusinBlog: Tak perlu menangisi yang pergi...

Tuesday, March 29, 2011

Tak perlu menangisi yang pergi...

ini entry agak sedih sikit.. sedih.. gumbira... gumbira...??? kata sedey..?? haiya... okeh okeh.. sedeh... kadang kadang aku terfikir jugak... kenapa kita perlu menangisi pada yang pergi...? adakah kita amat menyayanginya sehingga tak sanggup kehilangannya...? adakah kerana cinta kita pada nya begitu utuh seutuh bangunan KLCC pencakar langit tu..??? bukan...?? so... kenapa perlu kita bersedih.......????? tell me... why..! why...!! 



aku pernah kehilangan seseorang yang aku sayang.. (rujuk entry ini)

kesedihan kadang kadang membuat kan kita jatuh.. jatuh dari suatu destinasi yang kita tidak ketahui. kadang kadang juga kesedihan itu membuatkan kita sering termenung mengenangkan nya...? 

persoalannya...? adakah kesedihan mendatangkan 1001 keburukkan dari kebaikkan..? tepuk dada sakit.. so tanya je selera.. kalau lapar, pergi makan... aku pernah baca satu buku motivasi nie.. kalau tak silap aku tajuk dia "jangan bersedih"..  kalau tak silap la.. bagus buku tu.. banyak memberi kita semangat di saat kita jatuh.. biasanya... mereka yang jatuh, sukar di bangunkan.. memerlukan semangat yang kuat.. tanpa semua itu, mungkin agak mustahil. tapi perlu ingat.. tiada yang mustahil dalam dunia ini..

sebagai penutup bicara.. aku hadiah kan korang sepotong pantun.. reka sendiri ok... kehkeh..

buah durian di dalam rumah..
di dalam rumah ada buah durian..
hidup ini perlulah tabah..
untuk berani menghadapi dugaan..

amacam pantun gua...?? okeh...? hehe


psss : yang sebenarnya aku just nak bagi tahu je yang aku baru je jual laptop aku kat sorang brader nie... thanks bro sudi beli.. dapat gua beli ipad sabtu nie.. hehe

3 orang gemar komen entry aku:

  1. wooo beli ipad..

    hmm mungkin sbb sblm ni terlalu bergantung pada dia.. jadi bila dia pergi, mesti hilang pertimbangan sikit, kalau jiwa goyah, mmg susah

    ReplyDelete
  2. emo jual yg tersayang...har3

    ReplyDelete
  3. Memang bagus buku "Jangan Bersedih" tu. I ada beli yg paling tebal karya Aidh' tapi sayangnya dah hilang plak entah ke mana.

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)