HuzairieHusinBlog: Tiket, Blog Dan Nuffnang.

Thursday, March 10, 2011

Tiket, Blog Dan Nuffnang.

hari ini aku half day.. tepat 12.30 aku terus punch card balik...budak budak opis semua tengok je...  apahal mamat nie blah awal sangat.. balik 5.30.. hehe...

itu lah diorang nie... tahu ngata belakang je.. kalau nak tahu kenapa aku blah awal selalu selalu la baca blog aku nie.. hehe... aku rasa korang tahu kot kenapa aku blah awal hari ini.. bagi yang tahu.. [sila rujuk entry ini]

aku sampai kl tadi awal jugak la.. ada la dalam 1.15 macam tu.. kalau aku pi opis nuffnang masa nie takut tak ada orang je.. al-maklum la.. waktu lunch.. so, aku ambek keputusan lepak kejap kat pertama complex.. depan sogo tu.. tengok tengok hanset.. aku plan hujung bulan nie nak ambek vivaz or Nokia C6.. korang rasa mana lagi ok ea..??? aku tengah dalam dilema nie.. kehkeh..

tajuk aku.. Tiket, Blog dan Nuffnang... aku pun tak tahu nak cakap macam ne.. kesemua nie ada kaitan... meh aku terangkan satu satu...


TIKET

Lihat gambar kat bawah nie betul betul..


see... aku baru je dapat tiket FREE dari nuffnang... 

1. tiket wayang for any movie

-diorang bagi kat aku 4 tiket.. so aku leh tiket 4 citer bulan nie.. tapi tak kan aku gi wayang sorang sorang.. baik aku gi ngan awek aku.. so, 2 citer aku dapat tengok.. hehe..

2. tiket hore hore aznil

- tiket aznil nie aku dapat free jugak.. best dalam tak best la... yang bestnya dapat free.. yang tak best nyer aku dapat 1 je.. adoi.. kalau macam tu aku sorang je la pergi.. mesti macam orang asing lak.. camne ea..?? huhu..


BLOG



Yang nie blog aku... 1stly aku buat blog tak taw ape motif.. aku tengok orang buat blog.. so aku nak try buat blog.. lagi free je kan... aku cuba sesuatu yang baru.. 

pertama kali, aku tak fikir pun kesan sampingan bila buat blog nie.. maksud aku, benefit dari berblog nie.. aku tak tahu yang buat blog nie boleh buat duit.. boleh dapat itu.. boleh dapat ini.. sekarang aku dan blog aku nie dah jauh terbang.. tidak terlalu tinggi.. dan tidak terlalu rendah.. masih mampu aku lihat di bawah sana.. dan masih mampu aku lihat di atas sana... 

apa yang aku dapat dari berblog...?? boleh rujuk entry nie..


untungkan berblog..?? siapa cakap buang masa...??


NUFFNANG

Nuffnang.. syarikat pengiklanan paling berjaya dan popular di kalangan blogger.. aku yakin boleh kata semua blogger ada pasang nuffnang.. betul tak..??


mula mula berblog aku pun tahu apa itu nuffnang..? ramai jugak yang sibuk dok bertanya pasal benda nie.. aku search kat google.. aku kaji nuffnang nie.. baru aku tahu nuffnang sebuah syarikat pengiklanan.. aku kaji.. sejauh mana ia mampu memberi impak kepada blogger umumnya dan pada aku khususnya.. setelah kaji.. aku yakin, nuffnang boleh dipercayai dan layak aku berada di bawah naugannya.. dan kini... 1 tahun 5 bulan aku bersama nuffnang... 

mula mula aku ingat nuff nie just bagi duit.. aku tak pernah tahu nuff ada aktiviti sosial yang lain.. contohnya seperti gath, bagi tiket wayang free.. banyak lagi..

bagi aku.. setakat nie cuma nuffnang dan innity je yang terbaik.. aku pernah apply innity.. tapi kena reject.. walaupun aku yakin dapat innity tu, tapi bagi diorang, maybe blog aku masih belum memenuhi kriteria diorang.. takpe.. kalau ada rezeki tak kemana.. kan..??



okeh.. nak karoke jap dalam bilek nie.. malam nie aku update lagi... =)


p/s: hope korang dapat info sikit dari bebelan aku nie.. thanks sudi membaca..

11 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)