HuzairieHusinBlog: Video Awek Bunuh Diri Di KB Mall 2011

Thursday, March 24, 2011

Video Awek Bunuh Diri Di KB Mall 2011

fuh! giler la awek nie.. memang gua respect giler la sama lu.. berani berada di tempat yang tinggi.. apatah lagi membuat terjunan setinggi lebih kurang 100 meter.. kalah penerjun negara... cayala awek... 



video:

part 1.



part 2



tak faham kenapa sanggup membunuh diri.. putus cinta...??? mungkin... tapi itukah keputusan yang sewajarnya yang di ambil.. tidak terfikirkah keadaan di akhirat nanti kalau kita mati sedemikian rupa...? renung renungkan...


terima kasih kepada pihak bomba sebab sempat selamatkan awek nie.. kalau tak.. tak taw la nak kata apa.. apa apa pun.. KB Mall popular kejap.. hehe

3 orang gemar komen entry aku:

  1. uiyo...cetek beno pmikiran...bile nye neh

    ReplyDelete
  2. kesian budak ni sebab tak fikir panjang..nasib baik Allah sayang kan dye, and still bagi peluang utk hidup lagi~

    ReplyDelete
  3. mmm...nape la kt kb mall...cube wat kt n9....lau slamt dia terus jer aku terajang......nyusahkan org dan nyawa org yang menyelamat 2....akai xda ka....lau sebb putus cinta memang xdo agamo punyo orang...xpayah terjun bangunan diknon....telan racun jer.....senang dan xnyusahka orang

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)