HuzairieHusinBlog: 1 hari, 1 ribu.. funat funat....

Saturday, April 30, 2011

1 hari, 1 ribu.. funat funat....

live blogging dekat mines nie.. Teman miss zairie nie shopping.. Taw a dah gaji.. Hehe.. Semalam baru je aku gaji.. Tak banyak sgt bulan nie.. Boleh la kalau nak beli ipad 2 tu cash.. Pastu pokai a aku.. Hehe.. Pagi tadi aku pi cucuk sat kat bank.. Bawak kuaq rm400.. Bayar duit motor utk 2 bulan punya.. Bulan lepas.. Dan bulan 4.. aku memang suka bayar extra.. Senang... Then,aku gegar pulak mines.. Cari barang sikit.. bawak kuar lagi rm400.. Cek balance balik tadi.. Cukup ke bulan nie.. Adui.. Hehe.. P\s: duit ni macam air.. Cepat je mengalir.. kena kerja kuat lagi nie.. Hehe

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)