HuzairieHusinBlog: Aku Tak De Member Blogger??

Tuesday, April 26, 2011

Aku Tak De Member Blogger??

saje aku bukak refferer kat nuffnang untuk last week nyer resul.. korang tengok jap ea..?



perasan tak?? semua visitor dari blog aku mostly adalah datangnya dari google.. dari search engine...

sekarang 1 je persoaalan dalam fikiran aku... 

aku tak ade member blogger ke???? korang kenal ke sape zairie husin nie..?? hehe

6 orang gemar komen entry aku:

  1. Assalam...
    Eh, aku ada jgk la tersenarai sikit...yg 150 tu..
    shoutmix armiza82..hehe...
    Kesian ko ek, mungkin lepas ni ramai la kot..
    kira ok la tu dr SEO, blogger cari ilmu melalui google terus ke blog ko..

    ReplyDelete
  2. @izataniah.. hehe.. harap2 macam tu la.. hehe

    ReplyDelete
  3. delete plz[url=http://google.com].[/url]

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)