HuzairieHusinBlog: Anugerah Bintang Popular 2010 (ABP 2010) | Lisa Surihani Bintang Paling Popular 2010??

Sunday, April 3, 2011

Anugerah Bintang Popular 2010 (ABP 2010) | Lisa Surihani Bintang Paling Popular 2010??

Malam ini hampir semua artis yang ada kat malaysia nie baik yang popular atau makin popular atau langsung tak popular telah pun selamat berada di genting higland untuk menghadiri majlis gilang gemilang, mahjlis anugerah bintang popular 2010 berita harian.




sebenarnya aku sendiri pun tak tahu yang malam nie merupakan malam ABP 2010. tahu pun sebab tengok melodi tengah hari tadi. thanks melodi. kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi.. zaassss..!

sebenarnya aku yakin kat luar sana ramai yang berteka teki siapa yang akan menjadi bintang paling terang benderang yang mewarnai peminat rakyat malaysia nie. tapi ada la aku dengar aura aura yang mengatakan bintang paling popular malam ni Lisa Surihani..! bagi aku, aku tak ada lah terkejut sangat kalau lisa jadi bintang paling popular.. sebab lisa memang dah popular pun.. tengok je la fan page lisa.. hampir 1,307,609 mereka yang dah like... terbaik lah...!



tapi itu cuma tekaan sahaja.. tak menang tidak bererti kita tak terbaik.cuma mungkin rezeki tidak memihak kepada kita waktu itu. yang penting, jangan berhenti berkarya.. betul tak...??

okeh.. jangan lupa saksikan secara live anugerah bintang popular 2010 di tv3 pukul 9 malam ini. 

gud luck kepada semua calon yer... kalah menang adat pertandingan. yang penting, kita enjoy...!

2 orang gemar komen entry aku:

  1. lisa surihani pelakon wanita popular,,hehe suka. tapi sayangnya fasha plak bintang paling popular,

    Latest Entri :
    Takdir Terindah

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)