HuzairieHusinBlog: Asus EEE 1015PEM. Kau Ader!

Sunday, April 3, 2011

Asus EEE 1015PEM. Kau Ader!

hahaha... agak berlagak sikit tajuk entry aku nieh.. haha.. harap korang tak ambek hati ye.. gurau gurau kasar je.. kehkeh.. bagi yang masih tak tahu, aku baru je jual laptop aku. [rujuk entry ini].. selama aku tak ade laptop sendiri, agak susah jugak la nak menjalankan tugas sebagai blogger part nie.. tu yang aku jarang update...

so, gaji bulan nie, memang aku dah plan dah beli laptop.. opsss.! maaf.. bukan laptop. netbook.. adaorang tanya jugak kat aku..

"kenapa nak netbook... kan kecik.. dah a tak ada cd-room"

memang betul.. aku tak salahkan orang yang bertanya. lain padang,lain belalangnya.. lain orang, lain citarasanya. ada sebab kenapa aku berli netbook. salah satu darinya, aku nak jadikan netbook aku nie sebagai kawan karib aku. maksudnya,lepas nie kemana aku pergi kecuali toilet, aku akan bawa bersama. atau erti kata lain "live blogging".

dan.. kenapa asus..?? okeh.. part nie aku akan buat review penuh esok. insyaallah. esok 1 hari aku akan mengadap netbook baru nie..  al-maklum la.. bau kedai lagi.. kahkah.. lagi 1, aku akan update novel aku.. dah ada orang bising kenapa tak update novel.. hehe...

okeh.. meh layan jap gambar nie...




amacam... ok tak...??? hehe... sebelum aku nak tidur dah nie.... kau ader...??!! hahahaha

4 orang gemar komen entry aku:

  1. salam..nak tanya..
    kebetulan awk dah beli netbook baru, fyza nak tumpang bertanya..
    netbook acer aspire one happy tu bagus tak???
    nak beli netbook gak :'(

    ReplyDelete
  2. fyza.. awak ada tanya kan pasal acer aspire one.. pendapat saya, acer ok. cuma awak kena tengok la spec dia macam mana. contoh dia nyer RAM bape gig.. hard disk berapa. harga dlam 1300 mcam tu la.. sebelum tu saya ada tanya users acer.. tanya apa poblem acer selalu. ramai kata acer cepat panas. saya tak pasti la, sebab sy xpernah guna acer lagi.. =)

    ReplyDelete
  3. wah. best kan netbook. comel je tgk org bawak. senang. kecik je.

    ReplyDelete
  4. xpayah la pakai acer mmg cpt panas pn aku sndri pengguna acer..tapi skrng dh bertukar kpd dell..terbaik tahan lasak..on9 la brape jom pn..hakhakhak

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)