HuzairieHusinBlog: Blogger Intan Nur Fateha

Sunday, April 10, 2011

Blogger Intan Nur Fateha

okeh.. sebelum tu kenal blogger nur fateha nie...??? personally nie, aku baru je kenal dia nie walhal dia merupakan salah seorang blogger yang agak lama juga la... so... macam mana aku boleh kenal dia...?? nanti aku cerita... 


jap... aku suka tegok header si intan nie.. banyak love love u.. mesti seorang yang periang dia nie.. 

lagi 1 korang tengok latagline dia..

"suka merepek dari serius, barulah nampak comel dan muda!"

okeh... berbalik pada citer tadi.. macam mana aku boleh kenal si intan nie...???

bermulah satu kisah... di satu kedai 1 malaysia.. kedai mamak...



time nie aku lepak dengan awek aku.. memang aku dah gian nak pekena roti naan time tu.. aku order..  sementara aku tunggu tu, aku bawak kuar lappy aku.. macam biasa la.. bukak blogger dulu... then, awek aku tanya..

"kenal blogger fateha tak??"

aku pun tecenggang... blogger mana tu..?? blogger baru ke?? hehe...

then, dengan kuasa google di tangan, aku pun search nama intan nie.. then.. keluar la blog dia...

wah..! berdotcom kau.. aku bila lagi...?? hehe..

aku pun geledah blog dia.. geledah punya geledah... aku dapat simpulkan yang blog intan nie, more kepada blog personal... 

awek aku pun cakap yang awek aku suka baca blog intan. aku pun tak tanya lebih la.. 

intan... pasal awak ada BF baru pun awek i tahu... memang fanatik nie.. hehehe..

okeh... jom singgah blog intannurulfateha.com [klik sini]










nota zairie : al-fatihah buat arwah nenek beliau yang kembali ke sisi pencipta-Nya.. moga roh nenek beliau ditempatkan dikalangan orang orang yang beriman lagi solehah.. amin....

5 orang gemar komen entry aku:

  1. *segannyeeeeeeeeeeeeeee*
    lagik3 pasal bf baru tuhh =.=

    errr kem salam same gelfren kamu
    dia ade belog tak? :)

    ReplyDelete
  2. fuh! kalo ekau zairi tanya lebih2 mmg pakat kena cubit-cubitan la pastu... heeee

    ReplyDelete
  3. sy pn selalu dtg blog intan ni.. blog dia kemas dan penulisan ok. ada tips, tutorial.. ada macam2..best la katakan....
    ngeeee~

    ReplyDelete
  4. SUKAAAAAAAAAAAAAA SANGAT2 BLOG SIS INTAN NI..BEST SGT2 :))

    ReplyDelete
  5. bila nak review blog I pulak yek? hehe.. :)

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)