HuzairieHusinBlog: contest blog aku susah sangat??

Sunday, April 24, 2011

contest blog aku susah sangat??

fuh..!!! aku rasa jenuh jugak nak menyelam blog aku nie.. korang pun tahu, kekerapan aku mengupdate setiap hari adalah tinggi.. so, makin susah la nak mencari apa yang aku nak.. hehe

ni semua gara gara contest yang sedang aku anjurkan. [klik sini]..

setakat nie adalah beberapa blogger yang  join. diorang kata susah sangat. tapi berbaloi la dengan apa yang akan ku bagi nanti.. kehkeh.. sape blogger tu?? biarlah rahsia. banyak jawapan dah bagi. tapi aku tak moderate lagi.. nanti takot ada yang tiru lak. hehe.. dan bila aku tengok jawapan yang diorang bagi.. macam macam jawapan ada.. ada jugak yang mengadu suruh bagi klu.. hehe..

mana yang tak join lagi tu, cepat cepat la join.. belum terlambat lagi nie.. hadiah?? meh aku bagi tahu lagi..




nampak iklan 728x90 tu??? ha.. bakal menanti pemenang la.. banner pemenang tu akan berdiri megah dalam blog nie selama lebih kurang 5 hari.. ok???  

so, tunggu apalagi?? kasi gegar la...!!! 

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)