HuzairieHusinBlog: Contest Blog : Ops selam!

Saturday, April 23, 2011

Contest Blog : Ops selam!

wah...!! aku nak buat contest blog lagi. last week rasanya aku buat contest blog. (klik sini) minggu nie nak buat lagi.. rasa best lak.. hehe.

contest blog kali nie agak mencabar jugak la. memerlukan kesabaran dan ketekunan. sebab tu aku namakan contest nie Operasi Menyelam. 

okeh.. apa yang perlu buat :

1. buat 1 entry yang bertajuk, Contest Blog : Ops Selam!

2. dalam entry korang, cerita kenapa korang nak join contest nie. (sebab aku rasa contest agak susah sikit.)

3. letak gambar nie.. 


3. then, lengkapkan slogan nie... "saya suka berblog kerana....." tak lebih dari 100 patah perkataan.

4. pastekan link entry korang dekat komen box nie. (ingat, tak perlu kasi jawapan dalam entry korang tu.. takot ada orang tiru..)



dah settle semua tu...???

1. sila cari komen nie.. siapa yang hantar dan tajuk entry untuk komen tesebut. 


"sebagai guru pula mmg banyak akak jumpa kes yang begini.. bukan murid itu sahaja yang bercerita tapi ibubapa itu sendiri.. anak saya yang putih ni lagi pandai la.. yang hitam ni.. nakallah.. warna kulit pun nak jadi isu.."


2. pastekan jawapan korang tu dalam entry ini. (kalau boleh pastekan sekali link penyertaan korang. mudah nak access nanti..)




hadiah yang menanti..???



nampak??? ruangan iklan akan diberikan kepada pemenang. mungkin aku akan letak gambar header pemenang dan link terus ke blog dia..?? amacam..??? menarik tak..?? kalau ramai penyertaan, aku akan tambah ruangan iklan di sidebar dan bawah footer. insyaallah.


Tarikh tutup: 24 april 2011, 4pm

so, korang kena bagi jawapan kat aku sebelum pukul 4.. lepas pukul 4 tak dikira walaupun betul.. ok...?


dah bersedia...??? jom kita gegar ops selam nie....!!!!



p/s: klu pertama : jawapan ada dalam blog nie... cari la.. hehe

7 orang gemar komen entry aku:

  1. Assalam...
    Mencabar jgk contest ni...

    ReplyDelete
  2. Dah join dah.
    Ni link entry: http://getyourstory.blogspot.com/2011/04/contest-blog-ops-selam.html

    Jawapan:

    Komen tu dihantar oleh Cikgu Isza pada 8 March 2011 pukul 11.42 PM untuk entry 'Ibu Bapa Tak Adil Berikan Kasih Sayang Pada Anak'.

    Sekian terima kasih. =)

    ReplyDelete
  3. Join jugak..

    http://yiedcontest.blogspot.com/2011/04/contest-blog-ops-selam.html

    Ni jawapan dia...

    Komen tu ditulis oleh Cikgu Isza dan tajuk entri'nya ialah "Ibu bapa tak adil berikan kasih sayang pada anak"

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)