HuzairieHusinBlog: Download | Lirik Lagu Awie Rafael, Pulanglah | Lagu Hits 2011

Wednesday, April 20, 2011

Download | Lirik Lagu Awie Rafael, Pulanglah | Lagu Hits 2011

fuh..! puas giler la aku cari lagu nie... seriusly aku ingat mamat yang nyayi lagu nie geng bunkface.. rupanya orang lain.. sogan sogan.. huhu

cepat..! jom download lagu awie rafael nie.. memang best giler la.. nie aku bagi skali lirik.. kot korang nak bawak pi karok ke... kan kan...??



[Gambar : Dia nie bekas student  AF ker??? huhu]








Lirik lagu pulanglah -awie rafael-





Bukalah mata dan lihat di hadapanmu
Aku berdiri dekat tapi kau tak nampak
Hodohkah aku ‘tuk sering kau campak saja
Apanya yang dia ada yang aku tak ada



Verse

Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku pun tetap menantikan mu
Berikan jawapan

Chorus

Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday Tuesday Wednesday Thursday
Aku tak ingin tak perlu
Aku dah bingung


Ulang Chorus

Aku berjalan di kota Kuala Lumpur
Semuanya nampak berbeza tapi ku sama






-chill..  =)

2 orang gemar komen entry aku:

  1. tunggu sampai thursday jer..nyampah..

    ReplyDelete
  2. jumaat dia nak solat jumaat. sabtu hbiskan masa dgn keluarga. hari ahad dia nak rehatkan diri. so isnin hingga khamis je la untuk dia tnggu..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)