HuzairieHusinBlog: [Gambar] : Suasana Di Pikom Pc Fair Kuala Lumpur 2011

Sunday, April 17, 2011

[Gambar] : Suasana Di Pikom Pc Fair Kuala Lumpur 2011

baiklah.... hari ini aku akan membawa korang semua ke suatu tempat yang di mana kira kanan, depan belakang korang adalah barang barang PC... tahu nama tempat itu...?? ya... KL PC Fair..!!! memang ramai orang.. jenuh mencilok...


KLCC... antara menara yang tertinggi di dunia... bangga kan..?? night view.. =)

nak usya permandangan KLCC lagi..? Klik Sini..





[Gambar : tengok la lautan manusia yang nak terjah pikom pc fair nie.. ramai kan?? nie baru kat luar..kalau kat dalam..?]






Suasana di dalam PC Fair.. ramai giler orang....!!











[Gambar : korang rasa miss apom bola  aku nie beli ape?? ce teka ce teka.. hehe]







[Gambar : berehat sat sambil berblogging.. penat berjalan... hehe]





[Gambar : cuba teka, apa yang sedang aku lakukan..?? hehe]






[gambar : orang kedai nie tengah mengayat customer nie.. suh beli la tu.. hehe]






so macam mana??? ramai kan orang... aku tak beli apa apa pun kat sana.. saje je jalan jalan.. bagi yang tak pernah pergi lagi, cuba la pergi.. rasakan kehangatannya....




sekian..=)

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)