HuzairieHusinBlog: Panas! Gambar seksi Putri najwa

Friday, April 22, 2011

Panas! Gambar seksi Putri najwa

fuh..!! panas panas.. dah jadi blog abang nara dah aku nie.. hehe

jap.. korang kenal tak sapa putri najwa nie..?? aku pun tak kenal.. siapa eh?? pelakon ea??? tak pe la.. nanti aku cari info pasal putri najwa nie eh..?? and share dengan korang semua... 

erm... memang seksi giler putri najwa nie jadi cover untuk majalah hiburan nie... fuh...! malas la nak cakap.. layan je la.. hehe





amacam..??? hehe (mahu kena cubit aku nie kalau miss zairie tahu aku post pasal nie... kehkeh)

6 orang gemar komen entry aku:

  1. eh bukan anak TPM ke?

    ReplyDelete
  2. pesan dekat miss zairie,cubit kuat2 ek.hehe~mangga ni mmg suka ambik gmbar jenis mcm ni pon~pelik aku~patut haram kan je mangga ni~

    ReplyDelete
  3. ni anak TPM ni kalau tak silap..

    ReplyDelete
  4. malu nya hami tgok gmbr mcm ni...xmalu ke pkai mcm ni ha?klu rasa xmalu sngt2 baik bogel je terus apa nk jd la dgn artis wnita kita skrg ni

    ReplyDelete
  5. MENGANCAMMMM.... FUHHHH

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)