HuzairieHusinBlog: PapaGomo.Com, Blogger Berani Mati!

Wednesday, April 27, 2011

PapaGomo.Com, Blogger Berani Mati!

perrgghh.. gua selut la sama lu papagomo.com... lu bermain dengan api la bai.. kalau gua jangan cakap la.. jangan kata bermain dengan api.. dengan lighter pun belum tentu aku berani lagi.. hehe.. 

sebelum tu.... kenal bro papagomo?? aku pun baru je kenal mamat nie.. tu pun lepas mstar promote blog dia nie.. terus aku terjah sih.. so.. aku bukak a blog dia nie.. dari A hingga Z, semua pasal politik.. tak ada cerita langsung pasal sukan ke.. pasal makan ke... politik memanjang... aku rasa, dalam banyak banyak blog politik, blog dia nie la paling sempoi.. tak caya..??  pi la terjah..


amacam... header dia pun dah pegang M16.. kau ader???!! 

header dia pun dah merah.. maksud mendalam tu.. berani mati punya olang.. hehe... lagi 1, i suka la tengok traffik blog u.. jeles sih... kahkah..

dah.. nak tahu pasal papa nih, gegar blog dia...kasih  1000 online lak.. hehe..

3 orang gemar komen entry aku:

  1. ada terdengar pasal blog ni dalam berita kat tv3 tadi . memang berani la , hehe .

    ReplyDelete
  2. papagomo ni dia dah lama dah..memang kerja dia dok skong belah ni, hentam belah tu...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)