HuzairieHusinBlog: Pemenang contest ops selam!

Sunday, April 24, 2011

Pemenang contest ops selam!

alhamdulillah.. berakhir jugak contest yang aku buat nie.. walaupun penyertaan tidak memberangsangkan dari golonggan blogger, tapi aku amat berterima kasih yang join.. nak tahu senarai yang join boleh klik sini..

and the winner is.......... Fazi Ruji..!!

seperti yang aku dah janji kan, aku akan angkat banner pemenang ini dalam blog aku selama 3 hari. maksudnya akan berakhir pada 27hb Apr 2011.




nampak??? yang warna putih biru tu.... so aku harap korang sudi sudi la jengok blog dia eh.. best oooo.. 

ops.. lupa lak.. mungkin korang nak tahu jawapan dia kan...?? meh aku reves balik soalan ops selam nie...

soalan :

cari siapakan penghantar komen ini dan tajuk entry tersebut..

"sebagai guru pula mmg banyak akak jumpa kes yang begini.. bukan murid itu sahaja yang bercerita tapi ibubapa itu sendiri.. anak saya yang putih ni lagi pandai la.. yang hitam ni.. nakallah.. warna kulit pun nak jadi isu.."


jawapan :

penghantar : Cikgu isza


so, kalau nak jadi seperti fauzi nie, rajin rajin la join contest yang aku anjurkan nie eh.. ?? hehe


assalamualaikum..

1 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)