HuzairieHusinBlog: Pemenang Teka Lagu "Itu Aje" Suria FM 2011 | Norhafizah Azni Bawa Pulang RM 35 700! WoW!

Saturday, April 2, 2011

Pemenang Teka Lagu "Itu Aje" Suria FM 2011 | Norhafizah Azni Bawa Pulang RM 35 700! WoW!

Fuh! agak lama aku tak dengar suria fm nie.. sejak aku pergi kerja naik motor nie, dah jarang dengar radio.. dulu time nek kereta dengar la jugak.. tup tap dah ada pemenang dah... giler la... RM35 700 tu.. sapa mau bagi.... 

kalau korang pernah dengar suria fm pagi pagi buta tu, korang akan tahu la.. kalau yang dengar chanel lain, hm... susah sikit la nak terangkan... ok lah... macam nie.. meh aku terangkan sikit... 





itu aje merupakan salah satu segmen di mana geng geng trio pagi suria fm tu akan cut lagu tu menjadi pendek. so, korang kena teka lah lagu apa tu.. memang susah.. aku yang dengar nie pun macam susah nak gambarkan lagu ape tu.. huhu... apa yang aku tahu, dah 2 tahun lagu tu diteka.. tak ada jugak pemenangnya.. maybe 2011 ni membawa tuah kepada seluruh rakyat malaysia.. amin.. :D

okeh.. ini pemenang nya.. norhafizah..




bertuah badan... aku tanya dia, awak nak buat duit nie.. so ini jawapan dia... (eleh.. bila masa lak aku tanya dia nie.. hehe)


"Dengan duit ini saya berhasrat untuk menunaikan umrah dan selebihnya sebagai simpanan untuk pengajian saya"


alhamdulillah... kalau aku [un aku akan guna duit tu untuk tujuan yang sama.. maybe ada la ambek sikit beli ipad 2.. haha

okeh.. taniah sekali lagi kepada norhafizah azni.. lepas nie kalau tiba tiba rapat dengan kamu tu, semua tu ada makna tu.. mesti kaki bodek nyer.. hahaha.. duh! jahat giler aku.. kehkeh...



kredit pic : MStar Online


klik sini untuk baca berita nie dengan lebih lanjut...

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)