HuzairieHusinBlog: Peraduan Cipta Lirik Untuk Pelajar AF9 (2011)

Tuesday, April 26, 2011

Peraduan Cipta Lirik Untuk Pelajar AF9 (2011)

aku dapat tahu pasal contest nie masa tengah layan lagu time buat kerja.. hilangkan stress.. hehe.. sedap jugak muzik dia.. feeling.. 


so balik kerja, terus aku bukak website era.. dengar alunan muzik yang diberikan.. aku pejam mata... mengikut rentak melodi itu.. sekali... zzzaaasss.... perghhh... aku dah dapat dah lirik dia.. hanya sekali dengar.. kahkah.. okeh.. itu aku tipu.. mana ada orang sekali dengar terus dapat lirik dia.. mahu kena dengar sejuta belas ratus puluh kali.. 

aku rasa dah dekat 10 kali dah aku rewind lagu nie je.. tapi tak bosan... aku suka dengan alunan dia.. tenang... so lirik dia mesti lah perlu.......... ha... rahsia dulu.. tunggu aku buat  lirik dulu.. hehe..

so, yang berminat and ada bakat dalam buat lirik tu, amatlah dialukan karya anda.. 




pss... doakan aku berjaya k.. hehe

2 orang gemar komen entry aku:

  1. nk tnye.. tp xde kaitan lngsung ngn entry ni.. huhu reti x nk buang malware kat blog?? *muke bharap* =)

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)