HuzairieHusinBlog: Pemandangan Menara KLCC With Nokia E71

Saturday, April 16, 2011

Pemandangan Menara KLCC With Nokia E71

Fuuhh! tajuk yang dirojakkan.. tak pe kan..?? hehe

penat sungguh hari nie.. gegar klcc untuk pc fair.. nanti aku update la pasal pc fair nie ye... sekarang nie, jom layan dulu permandangan klcc dengan mengunakan nokia E71 aku. korang nie la sendiri mutu gambar tu ye.. 


warning : no editing


sebelum tu.... jeng... jeng... jeng....


[Gambar  : sempat lagi tu awek aku curi curi ambek gambar time tengah live blogging nie.. hehe]






[gambar : cantik bila aku tengok gambar awan di balik bangunan gah klcc.]


[gambar : belakang cerah, depan sedikit gelap. teknik pencahayaan.. hehe]






macam mana?? ok..??? kalau E71 dah cun, cuba bayangkan kalau E72, iphone or DSLR.. mesti hasilnya akan lebih memuaskan hati kita yang gemar berphotograf kan...??? 

5 orang gemar komen entry aku:

  1. klu bole,jgn amek gmbar crop subjek..jd fail....:)

    ReplyDelete
  2. @Anonymous : aku taw ko ni muja.. hehe.. aku tak crop.. maybe teknik x betul.. papepun, thanks ye.. =)

    ReplyDelete
  3. permandangan or pemandangan??

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)