HuzairieHusinBlog: Soalan MALAYSIAN UNIVERSITY SELECTION INVENTORY (MUNSYI) USM| Simple Is Easy..!

Saturday, April 9, 2011

Soalan MALAYSIAN UNIVERSITY SELECTION INVENTORY (MUNSYI) USM| Simple Is Easy..!

okeh... assalamualaikum....

sebenarnnya aku dah rasa mood ke blog tu kejap ke laut.. kejap ke pantai... asal bukak laptop. jari nak menaip nie entah kemana.. tak pe... ku daki jua, akan ku daki jua juga...

pagi tadi aku ada test dari USM.. pasal malaysian universiti selection inventory la.. peerrgghhh... serius beb... aku bawak pen, pemadam dan pensel je... 

tak pe la... aku pergi jugak ambek test tu walau pada asalnya macam malas pulak.. destinasi aku..?? presint 18 putrajaya... senang je... selamat ada signboard walaupun boleh kata aku dah power sangat dengan selok belok kat putrajaya tu.. hehe..

sampai je kat sana, aku tengok giler banyak awek.. lelaki..?? ada la sorang dua... baru lah aku faham, kenapa orang dok selalu kata wanita lagi ramai dari lelaki kat U sana tu... tengok dari test tu sudah la...

okeh.. mau kuar jap... malam nie sambung.. hehe..


p/s: tips nak jawab soalan musyi nie senang je.. korang kenal betul betul diri korang... lagi 1, doakan aku dapat masuk USM ye... amin... =)

3 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)