HuzairieHusinBlog: Terjah Blogger Leysha!

Sunday, April 17, 2011

Terjah Blogger Leysha!

untuk tidak menghampakan peserta yang dah join contest aku, aku akan membuat entry khas untuk diorang. aku tahu, diorang ikhlas join.. so, aku jugak iklas menerjah blog mereka.. hehe.. lagi 1, tepukan semangat harus diberikan pada mereka. 

untuk memulakan edisi terjah nie, i present to u'all one malaysian blogger... miss leysha...!!! psss... betul kan nama tu..?? ke ieysha?? hehe




okeh... setelah aku menerjah blog dia, apa yang aku dapat simpulkan

1. header

- maybe leysha perlu meng'design' satu header yang simple. tak perlu header yang heavy metal punya. yang simple2 je.. guna photoscape pun boleh buat jugak... header merupakan salah satu elemen penting jugak dalam rupa paras blog.. =)




2. advertise


- ini pasal duit. pendapat zairie, kalau leysha betul betul nak buat side income dengan berblog nie, better pilih mana 1 syarikat pengiklanan yang berminat. sebab apa yang tengok ada manga ads & nuff... bahaya untuk nuff tu leysha.. hehe




3. alignment


- boleh kata hampir semua entry leysha,leysha pakai center. entry yang baik macam entry leysha better leysha pakai justify. nampak lebih kemas. itu cuma pandangan saya je..=)




okeh leysha...?? selamat berblogging.. =)


-Klik sini untuk terus ke blog leysha-

4 orang gemar komen entry aku:

  1. hehe.. (^_^)
    thanks for the reviewed..

    bab header tu mmg niat nak buat..tp,ari tu terdelete software..x download ag tu..

    bab iklan plak,it is on the way..coz sye nak letak segala syarikat iklan kat blog sye yg sa2 ag n tinggalkan nuff je kat blog Ieysha ni..tp,mase n mood yg x nak bg kerjasama..huhu

    about alignment tu,sye pelbagaikan.. klau agak isi entry tu pendek,ke tengah la isi entry tu..klau panjang, mmg sye buat perenggan..

    btw,thanks yer..

    ReplyDelete
  2. bro, terjah la blog aku pulak. hikhik

    ReplyDelete
  3. wahhhhh. bestnya blog yang diterjah. :)

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)