HuzairieHusinBlog: Thank You Eyriqazz.com!

Friday, April 15, 2011

Thank You Eyriqazz.com!

hari ini agak terkejut sikit la.. bukan kerna aku dapat BE baru.. apatah lagi dapat surat tawaran dari innity. memang jauh panggang dari api. tapi apa yang membuat aku seorang blogger picisan nie terharu, hari nie aku dapat backlink yang agak tinggi dari refferer site. 

nak tahu dari siapa...??? tengok header pun dah tahu.. see..



backlink yang tinggi dari beliau. tak pasti entry apa yang banyak sangat orang link nie.. maybe entry yang ini. [klik sini]

dan ini buktinya..




ya.. 112... thanks eyriqazz for the backlink. saya hargainya. hope eyriqazz sudi ajar "how become a successful blogger.."

thanks.. :D

1 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)