HuzairieHusinBlog: Video Sex Anwar Ibrahim Tersebar | Tonton/Download Video Sex Anwar Ibrahim 2011

Wednesday, April 6, 2011

Video Sex Anwar Ibrahim Tersebar | Tonton/Download Video Sex Anwar Ibrahim 2011

sekarang nie dah makin rancak dah orang dok sibuk cerita pasal kes video lucah kononnya, pelakon utama dalam video tu adalah anwar ibrahim. sebelum tu, aku tak kata yang lelaki dalam tu adalah anwar ibrahim. kita kan sedia maklum dalam dunia ada 7 orang iras iras wajah kita.. betul tak...?? 

aku bukanlah orang anwar atau apa ke.. cuma, aku rasa macam anwar nie teraniya. kadang kadang kesian jugak dekat anwar nie.. dah melibatkan maruah diri.. apatah lagi keluarga..

ok lah.. meh la tengok jap sebahagian video sex terbesar yang kononnya, lelaki itu anwar.





ok lah.. untuk download video nie sila pergi ke youtube downloader.. hehe

nota penulis : jadi pemerhati lagi baik. dalam malaysia nie ada undang undang.. ada hakim.. ada polis... biarlah mereka yang uruskan apa yang berlaku sekarang nie.. 

dan ingatlah.. yang buruk dah semestinya datang dari kita sendiri, dan yang baik datangnya dari Allah S.W.T

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)