HuzairieHusinBlog: Video Sex Marika Fruscio 2011 (18sx)!

Tuesday, April 5, 2011

Video Sex Marika Fruscio 2011 (18sx)!

Sebenarnya aku dapat tahu pasal video nie pun kat satu fan page nie.. fan page mana...? biarlah rahsia.. takot mengaibkan pulak... 

sebelum itu..

*video ini adalah untuk tontonan 18 tahun ke atas.. sila beredar dari halaman ini jika anda masih bersekolah. terima kasih.


seriusly aku pun tak pernah kenal sapa marika fruscio nie.. sampailah aku godek godek cari pasal marika nie... cam nie la.. aku bagi tahu sikit je la pasal  marika nie.. lagipun dia nie bukannyer orang malaysia pun.. orang itali tu..

nama : Marika Fruscio Calendario

Kerjaya : Model, Pelakon.

Warganegara : Italy

okeh... aku ingatkan sekali lagi ye... video ni untuk 18tahun ke atas.. nanti jangan cakap aku tak ingatkan pulak... 





sebelum tu.. aku nak bagitahu, aku buat pasal ni bukanlah aku nak mengajar apatah lagi memberikan info yang tak baik untuk pembaca aku.. tapi apa yang nak aku sampaikan, kenapa sekarang nie kerap sangat berlaku jenayah rogol merogol nie... boleh kata setiap hari ada kes rogol.. betul tak...?

okeh... apa yang boleh aku rumuskan dari video ini..

1. kenapa perempuan selalu jadi mangsa rogol..?? 1st, dari segi pemakaian, kalau korang perasan, yang marika nie boleh bantai pakai baju macam nie..gile apa...? kalau bagi tok imam pun, mahu dia cabut serban dia...

2. iman... jujurnya iman aku pun bukanlah kuat mana pun.. kalau korang tengok video tadi, laki kat sebelah marika tu asyik usya dia je.. perasan tak..?? tak perasan reply balik.. jap2.. dia usya marika ke, usya............ kehkehkeh.. no komen..


so... pendapat korang..?? tepuk dada tanya diri sendiri.. kenapa... dan mengapa..... korang akan temui jawapannya..


assalamualaikum..

1 orang gemar komen entry aku:

  1. lelaki tu curi-curi pandang, hehe. sebelum tu, zaty da lebih dari 18 tahun. :p

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)