HuzairieHusinBlog: Video (Youtube) peserta maharaja lawak minggu ke-4 2011 | Persembahan amir dan jozan maharaja lawak

Friday, April 22, 2011

Video (Youtube) peserta maharaja lawak minggu ke-4 2011 | Persembahan amir dan jozan maharaja lawak

terima kasih keran sudi singgah di teratak zairie.. (ceh! ayat.. hehe)

bagi yang tidak dapat tengok maharaja lawak secara live kat astro warna macam aku nie ha, layan je la versi youtube.. janji dapat tengok.. so, korang tak payah letih letih cari kat youtube.. aku dah embed dah dalam nie... tapi buat masa nie yang ada cuma jozan dan amir je la... 

tak pe la.. layan je la..


maharaja lawak amir





maharaja lawak jozan




so... nak tahu siapa yang tersingkir??? hehe

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)