HuzairieHusinBlog: Aktiviti Di Kampung Aku. Serius Best!

Saturday, May 14, 2011

Aktiviti Di Kampung Aku. Serius Best!

dah semusim aku tak balik kampung.. serius best.. nyaman je udara kat sini.. tak macam kat kolumpo.. asap sana sini.. hehe..

okeh... nie apa yang dapat aku snap waktu petang tadi..



 budak budak kampung main takraw waktu petang.. memang semangat kesukanan weh!



lipat jangan tak lepat bang.. hehe





ha...nak taw...?? dia nie la coach.. terbaik la bro.. hehehe.. (sebenarnya dia nie abang nie aku.. dia wat laksa sedap weh..)





ingat orang kampung tak ada fesbuk ke?? tu tengah bergosip ke?? hehe





p/s: malam nie dengar citer ada nak wat makan makan lak.. tak taw jadi ke tak.. so tunggu la ea.. :D

2 orang gemar komen entry aku:

  1. lama sgt dah rasa ambe dok main takraw ni....

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat balik kg kan ..dapat lari dari debu2 jln bandar ni..kg mama dekat je..hu...hu

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)