HuzairieHusinBlog: Download Lagu Bertemu Cinta Ost Filem Nur Kasih The Movie 2011 (Mila Jirin)

Thursday, May 19, 2011

Download Lagu Bertemu Cinta Ost Filem Nur Kasih The Movie 2011 (Mila Jirin)

rasanya semua peminat filem nur kasih memang dah tak sabar sangat nak tengok cerita nie yang ditayangkan hari ini 19.05.2011.


drama nur kasih memang sudah mempunyai penontonnya yang tersendiri. bagi aku, aku merupakan salah seorang penonton tegar drama nie. untuk pengetahuan korang, drama nur kasih yang pernah ditayangkan di tv3 dulu, mendapat rating penonton yang paling tinggi ok.. kalau tak silap sebanyak 3.9 juta..!!

fuh! dashyat.. filem nur kasih yang hanya di pawagam sahaja nie tak tahu la macam mana.. nak tunggu dulu review dari korang semua nie.. hehe..




video klip bertemu cinta (mila jirin)







0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)