HuzairieHusinBlog: (Gambar) Honda Wave Dash 110cc 2011(Malaysia)

Sunday, May 1, 2011

(Gambar) Honda Wave Dash 110cc 2011(Malaysia)

rasanya pasti ramai dah tahu mengenai motor yang bakal dikeluarkan bulan nie... honda wave dash.. hanya 110cc.. harga kalau tak silap dalam RM5K.. lebih kurang la..

so, bagi yang belum tengok lagi macam mana gamaknya rupa wave dash nie, layan gambar gambar nie...



[Gambar : Kalau korang perasan la kan, ada sikit gaya LC.. kan kan..?? cuba korang tengok dari tepi dan depan... tapi still smart woooo....]





[Gambar : yang meter depan tu tak berapa nak smart la.. tengok macam kecik sikit.. kalau macam lagenda or LC rasanya lebih menarik...]



[Gambar : design lampu depan dia nampak mengancam.. smart.. belakang lak... boleh la... ]



so berminat..? tunggu lagi berapa hari keluar la tu... spare je la duit downpayment dalam RM2k.. biar d/payment tinggi bulan bulan rendah.. jangan bulan bulan tinggi, downpayment rendah... k...??






[sumber gambar : paultan.org]

8 orang gemar komen entry aku:

  1. meter dia macam lc 135 baru ar...yang ade 5 gear tu...lebih kurang je...

    meter paling amrt..lagenda 115..

    100cc atau 110cc??tajuk 110..tapi entry 110???hehe...blurr den..

    ReplyDelete
  2. @c-tea : eh.. tak perasan.. thanks betulkan.. hehe

    ReplyDelete
  3. den nak dapek kan moto ni pas rayo. ngeh ngeh!

    ReplyDelete
  4. dah booking, ari ni atau esok amik.....

    ReplyDelete
  5. aku dah amik. warna merah, tapi x merasa naik. letak kat kampung jer..

    ReplyDelete
  6. Gua dah dah d/p...cuma nak amik ja..tp leceh plak..kena tggu lama sikit plak..tauke ckp sy amik stok promo..kena tggu 1hb...apa2 pn mmg sgt teruja skng ni nk 'berasrama dengan kekasih gelapku'...ngeh..ngeh..ngeh..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)