HuzairieHusinBlog: Gambar Jenazah Di Masjid Mangsa Tanah Runtuh Rumah Anak Yatim Al-Taqwa Hulu Langat Kajang 2011

Sunday, May 22, 2011

Gambar Jenazah Di Masjid Mangsa Tanah Runtuh Rumah Anak Yatim Al-Taqwa Hulu Langat Kajang 2011

salam..

saya kini berada di masjid hulu langat. memang ramai orang yang hadir. tak kira sama ada pihak media.. pihak politik.. mahupun orang awam.. bagi saya sendiri yang berada di persekitaran itu, memang terasa sangat kesayuannya.. apatah lagi mereka yang rapat dengan mangsa tanah runtuh.

jadi, saya kongsikan dengan anda semua antara gambar yang sempat saya ambil sebentar tadi.











insyaallah saya akan cuba untuk upload gambar jenazah di tanah perkuburan nanti..

al-fatihah untuk mangsa tanah runtuh ini..

3 orang gemar komen entry aku:

  1. memang sayu..melihat kejadian tersebut, sebagai hamba allah kita redha kan apa yng terjadi, ada hikmah tersembunyi yang allah berikan untuk kita ..alfatihah..n takziah buat keluarga mangsa....

    ReplyDelete
  2. sayu nye...al fatihah buat mangsa2 yg terlibat..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)