HuzairieHusinBlog: [Gambar] Majlis Pertunangan Khairul Fahmi Che Mat Dengan Elia

Saturday, May 21, 2011

[Gambar] Majlis Pertunangan Khairul Fahmi Che Mat Dengan Elia

cakap je nama fahmi siapa yang tak kenal kan...?? penjaga gol nombor 1 malaysia.. nombor 2 dah tentu aku.. tapi orang lagi kesah yang nombor 1 kan.. hehe

bagi yang tak tahu lagi nie macam aku, encik khairul fahmi baru saja bertunang dengan pilihannya.. miss elia.. ala.. jejari runcing tu..

so, marilah kita sama sama menatap gambar pertunangan mereka nie yang ala ala arab.. class u.. -_-
















erm... aku nie bila la pulak... duit dalam dompet nie pun ada seratus.. tu pun nak pi beli kasut sukan esok..huhu...

psss : tunggu duit BE dari nuffnang je la.. hhehe

2 orang gemar komen entry aku:

  1. Semoga kekal hingga jinjang pelamin..;)

    ReplyDelete
  2. `selamat bertunang khairul fahmi n jejari runcing`...semuga berbahagia hingga keakhir hayat...amin ...aha..mama suke tgk dia orang bahgia..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)