HuzairieHusinBlog: Gambar Seksi Fasha Sanda 2011 | Pencarian Tertinggi Di Blog Zairie Husin.

Monday, May 16, 2011

Gambar Seksi Fasha Sanda 2011 | Pencarian Tertinggi Di Blog Zairie Husin.

salam semua.. 

sekadar berkongsi sahaja.. aku rasa korang mesti ingat lagi pasal kes fasha sanda berbikini di bali bulan januari lepas kan?? ha...?? ingat tak ingat tak??? lorrr...??? tak ingat.. klik sini.. mesti korang ingat punya.. miahaha..


apa yang aku dapate tengok setiap hari mesti ada orang malaysia nie dok cari gambar seksa fasha sandha nie.. erm.. ramai jugak ye nak tengok fasha sandha ni berbikini.. hehe..

tak percaya..?? tengok ni..




nampak?? 8791 pageview untuk fasha sandha punya post jer.. jauh jugak ye kena tinggal yang kat belakang tu.. hehe..

erm.. apa yang aku nampak, satu jer... orang malaysia nie minat kontroversi ye.. =) 

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)