HuzairieHusinBlog: Lahabau Orang Yang Hack Facebook Nie!

Tuesday, May 10, 2011

Lahabau Orang Yang Hack Facebook Nie!

serius.. 

hari ini kat tempat kerja aku, aku sesian tengok member aku sorang nie.. FB dia kena hack kot.. dengan sape pun aku tak tahu.. aku tengok dia tak tenang dia nak buat kerja... 

aku faham keadaan dia.. kalau aku kat tempat dia pun, aku turut merasakan perkara yang sama jugak... tapi biarlah.. allah melihat apa hamba-Nya laku kan..

nie sebahagian status yang diupdate oleh lahabau nie... kalau jumpa budak yang hack nie, member aku campak dia ke sungai Lui..\





memang teruk orang yang hack nie... selamat ada member member yang prihatin...



cadangan aku satu je.. report je kat polis.. lepas tu wat report pulak kat suruhanjaya komunikasi...




p/s : FB korang pernah kena hack tak?

1 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)