HuzairieHusinBlog: Mangsa Mati Dengan Kepala Terputus Dari Badan!

Tuesday, May 3, 2011

Mangsa Mati Dengan Kepala Terputus Dari Badan!

fuh..!! tension aku dengan destop aku.. problem lagi.. nak format malas lak... dah la aku nak guna photoshop nie.. adui... aku tak faham betui la..

balik kepada tajuk.. kejadian nie berlaku tengah hari tadi.. time nak pergi lunch.. member aku a tegur.. "weh... kau tengok tu.. tragis giler dia mati.."

aku tengok pun kesian jugak.. memang tragis dia nie mati.. 






nampak...!!! kepala mangsa dan badan terpisah.. ganas betul siapa yang bunuh nie... setelah aku check.. nie maklumat yang aku dapat..


nama : tak dapat dikenal pasti

keturunan  : dipercayai dari keturunan geng mala kerbau

umur : dalam lingkungan 1 tahun

Jantina : tak dapat dikenal pasti.

sebab mati : dipercayai bergaduh sebab rebut awek..


siapa yang berada di tempat kejadian boleh la wat report kat mana mana kedai mamak yang berhampiran..


kerjasama anda amatlah dihargai.. terima kasih..



p/s: sadis kan burung nie mati.. kesian lak aku tengok..huhu

14 orang gemar komen entry aku:

  1. rasa mcm nk flying kick jer..

    ReplyDelete
  2. ohh..ni kucing buat ni..cik ila sllu je nmpk kucing ngap burung then tgglkan kepala je.hahahaha

    ReplyDelete
  3. ai..ni ade jugak yang jadi seperti si mati kang ni..haha

    ReplyDelete
  4. ooo..ni kucing buat ni...cik ila pnah tgk kucing mkn burung n tgglkan kepala...sllu sgt tggl kepala dpn pintu rumah.

    ReplyDelete
  5. @Cik Ila : mungkin jugak.. sebab tmpt tu pun banuak gak kucing..

    ReplyDelete
  6. hahaha . best entry . haha

    ReplyDelete
  7. hahaha...suspen..ingatkan manusia....rupanya kazen c gajah pula..

    ReplyDelete
  8. en zairi....saya saksi tempat kejadian....sebelum mati burung tu sempat berpesan..." TOLONG CARIKAN KEPALA SAYA BALIK" untuk makluman punca mati bukan sebab rebut awek..tp si arwah gagal bayar utang so along sudah potong dia punya kepala... Maklumat terkini saya dengar ada hantu kepala burung berlegar2 dekat kawasan tu pada waktu malam..time waktu tu dalam pukul 12.12m 14 saat
    -from saksi kematian tragis (abg mie) -

    ReplyDelete
  9. hahahhaa lawak la..
    ingt ape td :P

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)