HuzairieHusinBlog: Nera AF9 Pelajar Perempuan Paling Cun Di Akademi Fantasia

Monday, May 9, 2011

Nera AF9 Pelajar Perempuan Paling Cun Di Akademi Fantasia

erk.... yeke cun nie..?? aku rasa aida kot paling cun.. tapi kenapa aida tau mau kapel ngan aku..?? aku dah mintak kapel ngan nie nyer pun.. kehkeh.. 

haha.. okeh.. statment kat atas tu aku reka sendiri je k.. nie.. korang mesti nak tahu kan siapa pelajar perempuan paling cun di akademi..?? ha..?? korang rasa sape..???

dah... keputusan dah ada... cakap je tanpa undi tidak membawa sebarang makna nyer pun... dan ini keputusannya...


nampak??  siapa pelajar perempuan paling cun..?

1. nera - 36%
2. eka -30%
3. aida - 14%
4. lena - 5%
5. miza - 4%
6. laika - 1 %


so camne?? undia masih belum di tutup lagi.. sempat lagi kalau nak undi.. klik sini..


rasa kalau laki siapa paling kacak lak?? hehehe

2 orang gemar komen entry aku:

  1. aku suka tengok Aida drpd Nera...
    huhuhh :)

    ReplyDelete
  2. aida my fren tyme skola rndh dulu..
    mmg cun dr dulu smpai skang :)

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)