HuzairieHusinBlog: Ninja Warrior Punya Pasal, Tak Kesah la..

Sunday, May 8, 2011

Ninja Warrior Punya Pasal, Tak Kesah la..


fuh.. serius penat gile badan aku nie.. dah lama kot aku tak berjogging... aku rasa last aku jogging 3 bulan lepas kot.. dah rasa macam nak patah dah tulang vetebrata aku nie... 

nie semua pasal aku join ninja worrior edisi malaysia la.. kalau stamina badan aku nie kira tahap cikai, memang kena lauk la aku masuk ninja warrior nie.. stamina kena mau tinggi woo... sebab tu aku kena tingkat lagi aku punya latihan nie.. hari hari mau gi gym.. kasi taf sikit badan nie.. kehkehkeh..

so, petang nie aku pi jogging dekat putrajaya... apa nama entah tempat tu.. taman wawasan ke hape.. aku pun lupa.. dia atas bukuit tu... okeh.. jogging jogging jugak.. gambar still kena ambek.. hehe..

so layansss....


[ korang tengok kucing tu.. boleh lak dia men sorok sorok ngan aku.. ceh!]




taman megalit.. korang tahu tak taman megalit tu ape??  susah la nak citer.. korang kena pi sendiri baru korang taw.. kehekeh..




aku rasa tenang je lepak kat sini tadi.. lupa lak yang esok aku dah keje.. hehe



ini roket ke apa?? ce teke?? hehe





nampak??? gaya seorang atlete yang dah pancit.. nampak sangat stamina hampeh.. ceh! camne nak masuk ninja warrior nie.. huhu





amacam...??? tenang tak kat sini?? rasa nyaman je.. sesuai untuk nak pi dating.. kehkehkeh..


ha.. jap.. masa nak balik aku pi pasar malam uma aku.. aku tengok ada satu peniaga nie baik nyer jual kasut.. memang kena time la.. aku pun tengah cari kasut nak masuk ninja warrior nie.. 


nampak?? satu nike satu adidas.. yang adidas aku pun pakai nak pi koje je.. yang putih tu baru untuk pi dating.. hehe..

1 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)