HuzairieHusinBlog: Proton Harimau | Gambar Kerete Proton Terbaru, Proton Harimau!

Thursday, May 12, 2011

Proton Harimau | Gambar Kerete Proton Terbaru, Proton Harimau!

tadi time kat opis member member aku sibuk dok bercakap pasal proton harimau nie... aku pikir jugak.. ada ke proton harimau nie? ke aku yang tak ambek tau sangat pasal keluaran proton nie...??

tak pe.. kalau nak tahu seribu daya kan.. so nie lah hasil google aku..



[Gambar : Pandangan hadapan proton harimau.. garang tak?]


[Gambar : gaya yang sporty... kalah lamborghini]



[Gambar : pandangan belakang... smart jugak.. tengok tayar dia.. gila beso.. huhu]


tapi nie semua just design je.. tapi kalau betul betul ada, aku rasa mahu harga dia cecah RM200K.. road tax jangan cakap la.. standby la dalam 10k.. Hehe..


nak tahu..?? dia nie lah yang design.. terbaik lah...

1 orang gemar komen entry aku:

  1. lawa2..tp tak perlu tunggu proton harimau ni..bawa keluar dulu proton EMAS dengan proton berlima...asyik prototaip je..

    Aku yakin kalau proton bawa keluar kereta yang macam ni dalam masa terdekat, jenama proton akan naik. Rakyat Malaysia akan bangga dengan proton

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)