HuzairieHusinBlog: Sasuke Malaysia 2011 | Aku Bakal Ninja Warrior Malaysia..!

Sunday, May 8, 2011

Sasuke Malaysia 2011 | Aku Bakal Ninja Warrior Malaysia..!

yeah.!!!!! 

baru settle isi form untuk join ninja warrior nie.. selalu aku tengok kat tv je... memang best.. serius best.. aku memang dah teringin giler nak masuk.. tapi nak masuk bukan senang ok.. stamina, mental dan fizikal kau kena kuat... orang kata kena stamina kuda la.. memang tak kenal erti letih..



nampak.....??? sasuke malaysia weh... giler excited aku nka join nie.. haha.. jap... korang pernah tak tengok ninja warrior nie....?? ades.. apa la.. popular wo rancangan nie...  tak pe lah.. layan dulu la video nie...








ha... macam mana?? ada berani..?? aku berani.. sebab tu aku dah isi dah borang penyertaan dia...


fuh..! kena akif balik joging nie.. kena kuat balik stamina... kehkeh...




jap... 

korang dah isi belum borang untuk himpunan sejuta belia nie..?? ha..?? belum... ades... klik sini untuk register..


kalau korang join roger a aku. kita jumpa kat sana.. hehe

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)